Kurs pozycjonowania

Dzięki temu kursowi osoby początkujące, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z pozycjonowaniem albo znają tylko podstawy teorii na ten temat, będą mogły samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym głównie w Google. Jest to kurs pozycjonowania od podstaw, który krok po kroku poprowadzi początkujących pozycjonerów przez kolejne etapy działań związanych ze zwiększeniem widoczności strony w wyszukiwarkach.

Z kursu tego dowiesz się:

  1. Jak dobrać słowa kluczowe – nieodpowiedni dobór słów kluczowych sprawi, że Twoja praca pójdzie na marne, gdyż pomimo wysokich pozycji na dane słowo kluczowe możesz nie zyskać dodatkowych wejść, ponieważ słowa te będą mało popularne;
  2. Jaką wybrać domenę – na co zwrócić uwagę przy doborze domeny, czy skupić się na zawarciu słowa kluczowego w jej nazwie, czy może na umieszczeniu w niej nazwy firmy;
  3. Jak zoptymalizować kod strony – jak uzupełnić sekcję metatagów i jakimi znacznikami podkreślić wartość pozycjonowanych słów kluczowych;
  4. Jak zoptymalizować treść strony – jak pisać teksty na stronę tak, aby były wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek;
  5. Jak dodać stronę do Google i innych wyszukiwarek – czy roboty wyszukiwarek same znajdą nowo powstałą stronę, czy trzeba im w tym pomóc;
  6. Jak dokonać analizy konkurencji – w jaki sposób określić, czy konkurencję uda się przebić i jak długo może to zająć;
  7. Jak pozycjonować stronę – czym jest zaplecze, jakie są źródła linków i jakimi zasadami kierować się w zwiększaniu link popularity nowej strony;
  8. Jak sprawdzić skuteczność pozycjonowania – czy pozycjonowanie przynosi efekty, zwiększa ruch na stronie i czy odwiedzają ją osoby faktycznie zainteresowane danym produktem.

Na wstępie jednak zalecane jest zapoznanie się ze słownikiem pozycjonera, w którym można zapoznać się z najczęściej używanymi słowami specjalistycznymi z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron w wyszukiwarkach – mówiąc ogólnie – SEO.