Dzięki temu kursowi osoby początkujące, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z pozycjonowaniem albo znają tylko podstawy teorii na ten temat, będą mogły samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym głównie w Google. Jest to kurs pozycjonowania od podstaw, który krok po kroku poprowadzi początkujących pozycjonerów przez kolejne etapy działań związanych ze zwiększeniem widoczności strony w wyszukiwarkach.
Z kursu tego dowiesz się:
- Jak dobrać słowa kluczowe – nieodpowiedni dobór słów kluczowych sprawi, że Twoja praca pójdzie na marne, gdyż pomimo wysokich pozycji na dane słowo kluczowe możesz nie zyskać dodatkowych wejść, ponieważ słowa te będą mało popularne;
- Jaką wybrać domenę – na co zwrócić uwagę przy doborze domeny, czy skupić się na zawarciu słowa kluczowego w jej nazwie, czy może na umieszczeniu w niej nazwy firmy;
- Jak zoptymalizować kod strony – jak uzupełnić sekcję metatagów i jakimi znacznikami podkreślić wartość pozycjonowanych słów kluczowych;
- Jak zoptymalizować treść strony – jak pisać teksty na stronę tak, aby były wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek;
- Jak dodać stronę do Google i innych wyszukiwarek – czy roboty wyszukiwarek same znajdą nowo powstałą stronę, czy trzeba im w tym pomóc;
- Jak dokonać analizy konkurencji – w jaki sposób określić, czy konkurencję uda się przebić i jak długo może to zająć;
- Jak pozycjonować stronę – czym jest zaplecze, jakie są źródła linków i jakimi zasadami kierować się w zwiększaniu link popularity nowej strony;
- Jak sprawdzić skuteczność pozycjonowania – czy pozycjonowanie przynosi efekty, zwiększa ruch na stronie i czy odwiedzają ją osoby faktycznie zainteresowane danym produktem.
Na wstępie jednak zalecane jest zapoznanie się ze słownikiem pozycjonera, w którym można zapoznać się z najczęściej używanymi słowami specjalistycznymi z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron w wyszukiwarkach – mówiąc ogólnie – SEO.