Rich snippets w Google.com

Kilka dni temu na blogu Google przeczytałam o wprowadzeniu „rich snippets” do Google.com. Rich snippets to dosłownie „bogate opisy”, czyli rozszerzone informacje o stronie. Wcześniej można je było zaobserwować szukając recenzji lub osób, a teraz dodatkowo dla wydarzeń, np. koncertów.

– recenzje – dodatkowymi informacjami wyświetlanymi w Google są gwiazdki pokazujące średnią ocenę i liczba recenzji + przedział cenowy książki/filmu/płyty muzycznej,
– osoby – dodatkowe informacje na szaro informują o znajomych danej osoby, np. na FB (Facebooku),
– wydarzenia – dodatkowymi informacjami o koncertach i innych wydarzeniach są ich daty i miejsca, w jakim się odbywają.

Dzięki tym informacjom wyniki w Google są coraz bardziej dokładne, a można się spodziewać coraz większej ilości takich udoskonaleń.

zaneta

Jestem studentką uwielbiającą spędzać weekendy przy dobrej książce lub filmie. Niedawno zainteresowałam się seo i sem, ale mam nadzieję, że mimo podstawowej wiedzy o tym zdołam zainteresować innych.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *