Rich snippets w Google.com

Kilka dni temu na blogu Google przeczytałam o wprowadzeniu „rich snippets” do Google.com. Rich snippets to dosłownie „bogate opisy”, czyli rozszerzone informacje o stronie. Wcześniej można je było zaobserwować szukając recenzji lub osób, a teraz dodatkowo dla wydarzeń, np. koncertów.

– recenzje – dodatkowymi informacjami wyświetlanymi w Google są gwiazdki pokazujące średnią ocenę i liczba recenzji + przedział cenowy książki/filmu/płyty muzycznej,
– osoby – dodatkowe informacje na szaro informują o znajomych danej osoby, np. na FB (Facebooku),
– wydarzenia – dodatkowymi informacjami o koncertach i innych wydarzeniach są ich daty i miejsca, w jakim się odbywają.

Dzięki tym informacjom wyniki w Google są coraz bardziej dokładne, a można się spodziewać coraz większej ilości takich udoskonaleń.

zaneta

Jestem studentką uwielbiającą spędzać weekendy przy dobrej książce lub filmie. Niedawno zainteresowałam się seo i sem, ale mam nadzieję, że mimo podstawowej wiedzy o tym zdołam zainteresować innych.

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

  1. Dedicated servers napisał(a):

    It is basically a short summary of your page in the search results of Google, Yahoo, Bing and sometimes in the News feed of Facebook in nice format with star ratings, author photo, image, etc. It gives search engines only the important precise information to display in search result snippets.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *